Search

Обрати мову



Заочна форма навчання у Заліщицькому аграрному коледжі ім. Є. Храпливого – досвід і традиції

СНПЧ А7 Курск, обзоры принтеров и МФУ

Заочна форма навчання у Заліщицькому аграрному коледжі ім. Є. Храпливого – досвід і традиції


Чудова пора – студентство! Довгоочікуваний «граніт науки», нові знайомства, море надій, дух вільнодумства й інші неповторні митті життя! Один недолік: як і молодість, вона швидко минає.

І якщо Ви, любі друзі, ще не знайшли гідного місця в житті, може, помилилися у виборі професії, підтримуєте гасло «освіта через усе життя», захотіли розширити свій професійний кругозір, знову станьте студентом –заочної форми навчання, а ще краще – студентом ВП НУБіП України «Заліщицький аграрний коледж ім. Є. Храпливого».

Чому саме студентом Заліщицького аграрного коледжу?Перш за все тому, що це навчальний заклад із понад 120-літніми традиціями підготовки кадрів вищої кваліфікації. Заочна форма навчання була започаткована в 1952 році. За цей період накопичено колосальний методичний досвід організації навчального процесу для контингенту студентів, які навчаються без відриву від виробництва.

Поговорімо безпосередньо про професії.

ОКР «Молодший спеціаліст» 201 «Агрономія».

Україна вважається аграрною державою. Весь світ знає, що в нашій країні найродючіші землі, а клімат дуже сприятливий для розвитку сільського господарства. Іншими словами – аграрний сектор це «локомотив» національної економіки. І одним з найважливіших спеціалістів у сфері сільського господарства є агроном. Сьогодні кількість сільгосппідприємств зростає. Робиться акцент на нові агротехнології, і керівникам агрохолдингів, невеликих фермерських господарств, тепличних комплексів, науково-дослідних інститутів потрібні висококваліфіковані спеціалісти, досвідчені агрономи, які розуміють всі аспекти вирощування сільськогосподарських культур, можуть організувати робочий процес правильно і відповідально. Завданнями агронома є застосування нових методів для підвищення врожайності, експериментування з новими культурами, які не вирощуються в тій чи іншій місцевості. Одночасно це вчений-селекціонер і бригадир на польових роботах.

ОКР «Молодший спеціаліст» 071 «Облік і оподаткування»

Жодне підприємство, чи приватне, чи державне, не зможе вести повноцінну діяльність без бухгалтерського обліку. Бухгалтерів приймають в штат співробітників або ж користуються послугами бухгалтерського супроводу. Бухгалтер виконує досить багато роботи. В обов'язки даного фахівця входять ведення податкового та управлінського обліку, нарахування заробітної плати співробітникам компанії або підприємства, проведення виплат за цивільними договорами, виконання робіт, спрямованих на скорочення витрат на податкові відрахування, здача податкової звітності. Однак це не вся робота, яка лягає на плечі бухгалтера. Крім того, фахівець бере участь в проведенні інвентаризації, активно взаємодіє з банками та кредитними організаціями, займається зовнішньою економічною діяльністю. Саме тому можна з упевненістю говорити про те, що професія бухгалтера високо затребувана на сьогоднішній день.

Щодо самої форми навчання. Про заочну освіту зараз говорять більше, ніж будь-коли. Відомо, що форма навчання без відриву від виробництва була спочатку вимушеним кроком. Післявоєнна країна гостро потребувала фахівців для відновлення зруйнованого народного господарства, тому довелося створювати систему освіти, яка дозволяла поєднувати і навчання, і трудову діяльність.

Економіку відновили, а форма навчання прижилася й поширилася не тільки в нас у країні. Сьогодні в найрозвиненіших країнах світу, таких як США, Канада, Німеччина, Великобританія та інших, створені університети з багатомільйонним контингентом студентів, де навчання здійснюється за так званою дистанційною формою. Якщо уважно проаналізувати, стає зрозуміло, що дистанційна форма, яка так ефективно використовується у світовому освітньому просторі, є запозиченою в нас концепцією заочного навчання, із тією лише різницею, що до її реалізації залучені найпотужніші комунікаційні технічні засоби. Безумовно, світова мережа Інтернет, створення відеостудій, застосування інтерактивних технологій значно підвищують ефективність навчання. Заліщицький аграрний коледж також, не відстаючи, прямує вперед.

На сьогодні педагогічні працівники коледжу активно працюють над створенням електронних підручників, методичних розробок, текстових завдань, навчальних відеофільмів, презентацій для дистанційного використання в навчальному процесі.

Ще про кадри, які вирішують усе. Наших студентів навчають висококваліфіковані педагогічні працівники, серед них кандидати наук, викладачі, які мають педагогічне звання «Викладач-методист», почесні звання «Відмінник освіти України», «Відмінник аграрної освіти та науки», «Заслужений викладач НУБіП України».

Враховуючи те, що контингент студентів заочного навчання — це здебільшого особи, які мають одну вищу або середню спеціальну освіту, то доцільність такої форми навчання стає ще більш переконливою.

Студент заочної форми навчання, як правило, нічим не відрізняється від студента стаціонару. Навпаки, студентам-заочникам, як часто їх із любов'ю називають, притаманні вища організованість, мотивація до навчання, старанність. Ні умови підготовки, ні якість освіти, ні місця для працевлаштування, ні студентські традиції для студентів цієї форми навчання практично не відрізняються від умов для студентів стаціонару.

: