Search

Обрати мову



Перше заняття науково-практичного семінару з інноваційної педагогічної технології творчого саморозвитку особистості

Перше заняття науково-практичного семінару з інноваційної педагогічної технології творчого саморозвитку особистості

Відбулось перше заняття постійно діючого науково-практичного семінару з інноваційної педагогічної технології творчого саморозвитку особистості.

Автор педагогічної технології творчого саморозвитку особистості, викладач-методист, кандидат педагогічних наук Слободян О.П. започаткувала проведення семінару «Інноваційної педагогічної технології творчого саморозвитку особистості» з відкритого заняття в групі 21К предмет «Культурологія». Викладач не дивлячись на те, що це перше заняття в даній групі продемонструвала цікаві форми організації роботи студентів.

Так, наприклад, поставивши завдання перед студентами «Що і для чого вивчає предмет «Культурологія», викладач одержала багато цікавих і актуальних відповідей.

Активно та з зацікавленістю студенти виступали, даючи відповіді на такі питання як: «Що таке модель», «Для чого використовують моделі, їх роль та значення?», «Що таке культура?», «Як працювати студентам над особистісним розвитком?».

В умовах сучасності, коли одним з важливих завдань викладача – навчати студентів мислити, аналізувати, виокремлювати важливе, Ольга Петрівна продемонструвала це для присутніх викладачів.

В планах роботи семінару, який проводитиме кандидат педагогічних наук Слободян О.П. передбачено такі теми:

  1. Організація інноваційно-педагогічного простору в умовах реформування освіти.
  2. Творчий саморозвиток особистості як основа інтелектуально-духовного становлення.
  3. Культурно-рефлексивна основа саморозвитку особистості.
  4. Сутність освітньої моделі творчого саморозвитку особистості викладача та студента коледжу.
  5. Комплексна технологія забезпечення умов творчого саморозвитку особистості студента коледжу.
  6. Особливості організації діалогового простору особистості студента. Рефлексивний обмін інноваційним досвідом.
  7. Моделювання як символічна мислеформа. Рефлексивний обмін інноваційним досвідом.
  8. Організація самостійної роботи студентів в контексті технології творчого саморозвитку особистості.
  9. Педагогічне опосередкування творчого саморозвитку особистості.

та система роботи викладачів та студентів з творчого саморозвитку особистості.

Дякуючи за продемонстровану форму роботи, учасники ділились своїми думками та побажали успіху автору даного заходу і одержали багато корисного для себе.

Глова В.С., директор коледжу

: