Search

Обрати мову



Викладачі коледжу активні учасники тренінгу

Викладачі коледжу активні учасники тренінгу

"Створення відкритих он-лайн  курсів  та відеолекцій, впровадження їх у освітній процес"

     Упродовж останніх двох років у Наукво-методичному центрі «Агроосвіта» діють інноваційні проекти «Проектування еклектронних освітніх ресурсів у контексті оновлення професійної освіти» та «Створення підручників і посібників нового покоління».

     31 жовтня 2018 року на базі ДУ НМЦ «Агроосвіта» відбувся черговий тренінг «Створення відкритих он-лайн курсів та відеолекцій, впровадження їх у освітній процес», участь у якому взяли викладачі нашого коледжу Деркач Н.Я., Галайдіда О.В., Левицька І.В.

    Роботу семінару розпочала Світлана Анатоліївна Жуковська, завідувач навчально-методичного кабінету дидактичного забезпечення ДУ «НМЦ «Агроосвіта». Привітавши усіх учасників, вона детально розповіла про розробку електронних підручників та навчальних посібників, наголосивши на тому, що за ці роки створено понад 300 найменувань електронної навчальної літератури з якою можна ознайомитись на сайті http://nmcbook.com.ua/ (медіатека електронних засобів навчання). Також Світлана Анатоліївна закцентувала увагу та тому, що на даному сайті можна ознайомитись та використовувати для навчання електронні підручники та посібники у різних форматах (Fb2, PDF, тощо), відкриті онлайн-курси, навчальні відеофільми, інтерактивні педагогічні видання, а також можна реєструватись на різного роду тренінги, котрі проводяться Навчально-методичним центром.

     Найцікавішою частиною семінару була практична частина – створення відеолекцій на базі програмного забезпечення Adobe Premiere Pro. Для цього потрібно зайти на сайт та зареєструватись, опісля чого, можна створювати власний курс відеолекцій.

     Цінність відео-контенту полягає у тому, що він є більш гнучким і цікавим, простий і зручний доступ через playlist, що дозволяє вільно переміщуватись по навчальному матеріалу, відповідно до індивідуального навчального плану, а також можна безліч разів переглядати певну частину розділу для кращого розуміння, повторення чи закріплення.

Технологічна карта створення відео лекцій

(онлайн-курсу)

1.Обрання теми.

2.Аналіз вже створених відеолекцій (онлайн-курсів).

3.Формування віртуального «звалища ідей».

4.Аналіз наявних текстових лекційних матеріалів, відео- та аудіо записів.

5. Інсталяція на персональний комп'ютер програмного забезпечення.

6.Формування структури онлайн-курсу.

7.Формування сценарію(їв) відеолекцій (онлайн-курсу) у текстовому редакторі Microsoft Word.

8.Запис відео з лектором.

9.Запис аудіо супроводу з лектором за допомогою професійного аудіо редактора для обробки аудіо- і відеопродукції Adobe Audition.

10.Створення відеопроекту (вставка відео, аудіо, динамічних зображень, анімацій та інших ефектів) за допомогою професійної програми для нелінійного відеомонтажу Adobe Premiere Pro.

11.Обробка і вставка динамічних зображень, анімації і створення різних ефектів за допомогою програмного забезпечення Adobe After Effects.

12.Запис відео лекцій на електронний носій за допомогою багатофункціонального пакету комп'ютерних програм для запису і створення образів CD-та DVD – дисків Nero Burning ROM.

     Прослухавши усі рекомендації, ми почали створювати власні відеолекції та успішно виконали завдання, за результатами яких отримали сертифікати учасників тренінгу.

     За підсумками отриманих знань на семінарі та під впливом позитивних вражень від нього, на завершення хочеться зазначити, що відеолекції - це не просто відеозапис, а спеціально підготовлений освітній продукт, який містить необхідні елементи підвищення сприймання начального матеріалу і підтримання інтересу до дисципліни. Якість навчального відео у більшій мірі залежить від прояву творчості викладача ніж від роздільної здатності матриці і оптики камери. Значний вплив на це буде мати досвід педагога у застосуванні сучасних мультимедійних технології.

 

Деркач Н.Я., Галайдіда О.В., Левицька І.В.

: